На Нивках відкривається супермаркет «ULTRAMARKET»

21.02.2020

20 травня за адресою проспект Перемоги 67, у ЖК SAN FRANCISCO Creative House, відкриється супермаркет «ULTRAMARKET». Цього дня на дітей чекатиме безкоштовне частування — морозиво від ТМ «Ласунка».

«ULTRAMARKET» це супермаркет у новому форматі, який піклується про здоров’я своїх покупців та використовує лише екологічні матеріали.

У новому супермаркеті зроблені акценти на фреш-зону — риба, фермерські делікатеси, органічна продукція, крафтового продукція, широкий асортимент продуктів здорового харчування.

Також представлена ​​власна ТМ «THE LOCAL FOOD», яка пропонує продукцію тільки найвищої якості.

Для відвідувачів супермаркету відкриті також відділи кулінарії, піци, великий винний відділ з брендами з усіх куточків світу, кондитерський відділ і хлібобулочний відділ власного виробництва.

Випікаються вироби з розробленими рецептами спеціально для «ULTRAMARKET» з використанням заквасок і мінімальною кількістю дріжджів. У деяких видах хліба не використовуються ні дріжджі, ні цукор, ні жир.

Все виробництво сертифіковане по системі HACCP — система контролю якості, має на увазі виготовлення безпечних харчових продуктів відповідно до світових стандартів.

На території «ULTRAMARKET» буде працювати власне кафе паназіатської кухні.

Дизайн супермаркету буквально метафорично демонструє динаміку і різноманітність, яку пропонує «ULTRAMARKET» своїм гостям. При створенні спеціально використовували змішану стилістику — в супермаркеті немає монотонно схожих відділів, всі зони різні, але тонко пов’язані єдиною лінією з акцентом на екологічність і крафт.

Фішка дизайну — це артоб’єкти в кожному відділі. На вході гостей зустрічає величезне дерево — символ основної ідеї екологічності продукції відділів фермерських та органічних овочів і фруктів, фермерського м’яса і делікатесів. Ще одна фішка — це клієнтський шлях, який створений з особливою турботою про гостей. Для особливої ​​зручності гостей і на шкоду торгової площі, спроєктувати два входи, які дають можливість жителям сусідніх житлових масивів просто і швидко здійснювати покупки.

В оформленні супермаркету використовували дуже багато дерева — натуральний ясен і фанеру, на стінах живий розпис, виконана художниками.

«ULTRAMARKET» — це сучасний підхід в ритейлі — відкривається там, де є найбільша необхідність, щоб повністю задовольнити потреби покупців. Також постійні покупці можуть користуватися перевагами програми лояльності з персоналізованими умовами.