20 травня за адресою проспект Перемоги 67, у ЖК SAN FRANCISCO Creative House, відкриється супермаркет «ULTRAMARKET». Цього дня на дітей чекатиме безкоштовне частування — морозиво від ТМ «Ласунка».
«ULTRAMARKET» — це супермаркет у новому форматі, який піклується про здоров’я своїх покупців та використовує лише екологічні матеріали.
У новому супермаркеті зроблені акценти на фреш-зону — риба, фермерські делікатеси, органічна продукція, крафтового продукція, широкий асортимент продуктів здорового харчування.
Також представлена власна ТМ «THE LOCAL FOOD», яка пропонує продукцію тільки найвищої якості.
Для відвідувачів супермаркету відкриті також відділи кулінарії, піци, великий винний відділ з брендами з усіх куточків світу, кондитерський відділ і хлібобулочний відділ власного виробництва.
Випікаються вироби з розробленими рецептами спеціально для «ULTRAMARKET» з використанням заквасок і мінімальною кількістю дріжджів. У деяких видах хліба не використовуються ні дріжджі, ні цукор, ні жир.
Все виробництво сертифіковане по системі HACCP — система контролю якості, має на увазі виготовлення безпечних харчових продуктів відповідно до світових стандартів.
На території «ULTRAMARKET» буде працювати власне кафе паназіатської кухні.
Дизайн супермаркету буквально метафорично демонструє динаміку і різноманітність, яку пропонує «ULTRAMARKET» своїм гостям. При створенні спеціально використовували змішану стилістику — в супермаркеті немає монотонно схожих відділів, всі зони різні, але тонко пов’язані єдиною лінією з акцентом на екологічність і крафт.
Фішка дизайну — це артоб’єкти в кожному відділі. На вході гостей зустрічає величезне дерево — символ основної ідеї екологічності продукції відділів фермерських та органічних овочів і фруктів, фермерського м’яса і делікатесів. Ще одна фішка — це клієнтський шлях, який створений з особливою турботою про гостей. Для особливої зручності гостей і на шкоду торгової площі, спроєктувати два входи, які дають можливість жителям сусідніх житлових масивів просто і швидко здійснювати покупки.
В оформленні супермаркету використовували дуже багато дерева — натуральний ясен і фанеру, на стінах живий розпис, виконана художниками.
«ULTRAMARKET» — це сучасний підхід в ритейлі — відкривається там, де є найбільша необхідність, щоб повністю задовольнити потреби покупців. Також постійні покупці можуть користуватися перевагами програми лояльності з персоналізованими умовами.