Програма лояльності
Умови програми лояльності
Мережа магазинів ULTRAMARKET рада повідомити Вас про запуск нової програми лояльності. Для постійних клієнтів ULTRAMARKET діє зручна програма лояльності, що надає суттєві переваги при здійсненні покупок.
Які переваги надає програма лояльності ULTRAMARKET?
Картка програми лояльності гарантовано надає нарахування бонусів у розмірі від 1%* до 3%* від суми чеку.
бонус 5%* від суми чеку до Вашого Дня народження протягом 14 днів
(7 календарних днів до дати народження та 7 календарних днів після дати народження, включаючи День народження)
бонуси на окремі групи товарів з карткою ULTRAMARKET.
* бонуси нараховуються на суму чеку за наступними умовами:
Відсоток знижки |
Загальна сума чеку протягом календарного року |
1% |
менше 20 000,00 грн |
2% |
від 20 000,01 грн. до 50 000,00 грн. |
3% |
від 50 000,01 грн. і більше |
5% |
День народження (7 календарних днів до дати народження та після дати народження, протягом 14 днів). |
Перерахунок відсотків знижки виконується 1-го числа кожного місяця.
Зменшення відсотку знижки виконується на початок року 1-го січня.
УльтраСкринька програми лояльності ULTRAMARKET
УльтраСкринька надає можливість зберегти частину, або всю решту, після оплати, на картку учасника програми лояльності, для того, щоб в майбутньому використати ці бонуси при наступних покупках у мережі ULTRAMARKET.
1 копійка = 1 бонус.
Таким чином, при решті 99 копійок буде нараховано 99 бонусів.
Бонуси нараховані по програмі УльтраСкриньки будуть доступні для списання відразу після нарахування.
Як приєднатися до програми лояльності ULTRAMARKET?
Потрібно зробити наступне:
- Здійснити покупку одним чеком на суму не менше 200 грн.
- Виконати скорочену реєстрацію участі у програмі лояльності. Потрібно активувати картку назвавши касиру код реєстрації який буде надіслано на вказаний номер телефону у Viber або SMS-повідомленні.
Таким чином, ви будете мати змогу накопичувати бонуси у програмі лояльності, але не використовувати їх.
Для того, щоб отримати змогу використовувати бонуси потрібно завершити повну реєстрацію шляхом заповнення всіх обов’язкових полей у паперовій анкеті учасника програми лояльності, або в електронній формі. (посилання).
Що таке бонус?
Бонуси – це можливість заощаджувати на покупках у мережі ULTRAMARKET.
При здійсненні покупок, споживач може розраховуватися накопиченими бонусами, а не коштами* (можна розрахуватись максимум на 20% від суми чеку).
Накопичені бонуси не виплачуються споживачу готівкою.
При розрахунку за кожну покупку, споживач може використати суму бонусів при оплаті товару, що не перебільшує залишок на картці.
Курс 1 бонус = 1 копійка.
Як отримувати бонуси ?
Програма лояльності ULTRAMARKET діє у всіх магазинах мережі ULTRAMARKET.
Бонуси нараховуються при здійснені покупок у мережі магазинів ULTRAMARKET на суму чеку за умовами вказаними у Програмі лояльності.
Бонуси будуть нараховані на рахунок учасника програми лояльності впродовж 24 годин.
Звертаємо вашу увагу, бонуси нараховуються на суму чеку за вирахуванням всіх діючих знижок та оплати бонусами.
Як користуватись карткою ULTRAMARKET
При здійсненні покупок в магазині ULTRAMARKET необхідно пред’явити картку учасника програми лояльності ULTRAMARKET касиру, та виконати її сканування на касі, до здійснення оплати товару. При розрахунку бонусами *, може бути знято вказану покупцем суму бонусів, що не перевищує поточний залишок на картці.
* Бонуси можна використовувати для оплати за товари на які не діють знижки або акції.
Всі операції по нарахуванню та розрахунку бонусами відображаються у фіскальному чеку.
Для отримання бонусів на картку учасник має право використовувати на касі Картку або її штрих код на електронному носії (смартфони, планшети тощо), але не має право використовувати паперові копії Карток.
Для учасників програми лояльності ULTRAMARKET діє центр підтримки ULTRAMARKET.
Контактний номер телефону:
+380674492595 (з 9 до 18:00 у робочі дні).
Основні положення програми лояльності
Картки учасника програми лояльності ULTRAMARKET діють в усіх магазинах мережі ULTRAMARKET.
Накопичені бонуси учасник програми лояльності ULTRAMARKET може використати при розрахунку за товари на касі магазинів ULTRAMARKET.
При поверненні товару, за який були нараховані бонуси, сума нарахованих бонусів знімається з рахунку учасника програми лояльності. Бонуси, якими було сплачено за повернений товар – перераховуються на картку споживача.
Програма не передбачає знижок на товари, на які державою встановлені мінімальні роздрібні ціни. Максимальна знижка на такі товари може бути такою, що не перевищує мінімальну роздрібну ціну товару за державними вимогами.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів», на товари, які відносяться до тютюнових виробів не нараховуються бонуси; також Учасник не має можливості отримати знижку при придбанні вищезазначеної продукції.
Активація картки учасника програми лояльності ULTRAMARKET проводиться протягом 24 годин. Накопичення бонусів відбувається починаючи з першої покупки з використанням бонусної картки ULTRAMARKET. Розрахунок бонусами можливий лише активованою карткою.
Організатор залишає за собою право змінювати умови програми лояльності. Попереднє повідомлення учасників програми про зміни умов – не обов’язкове, але вся актуальна інформація буде відображатися у особистому кабінеті або на сторінці сайту.
Працівник мережі магазинів ULTRAMARKET, що здійснює розрахунок із покупцем, має право відмовити заявникові в участі у програмі у випадку відсутності технічної або іншої можливості для цього на момент звернення.
Мережа магазинів ULTRAMARKET не несе відповідальності за несанкціоноване використання картки учасника програми лояльності ULTRAMARKET.
Компанія залишає за собою право призупинити або припинити участь в програмі будь-якого її учасника без попереднього повідомлення шляхом блокування картки у випадках пов’язаних з підозрою у шахрайстві, або порушенням чинного законодавства України.
При купівлі подарункових сертифікатів-чеків бонуси по програмі лояльності не будуть нараховуватися на суму зазначену у сертифікаті.
При придбанні товарів за допомогою подарункових сертифікатів-чеків бонуси не можуть бути використані на суму зазначену у сертифікаті.
Якщо картка ULTRAMARKET втрачена?
У випадку втрати картки пластикового формату, учасник має право отримати нову картку, звернувшись в будь-який магазин мережі ULTRAMARKET та заповнити заяву в якій вказується номер телефону пов’язаного з карткою та персональні дані або поновити її в електронному вигляді.
При цьому втрачена картка блокується протягом робочого дня, та залишок бонусів переноситься на нову картку протягом 1 робочого дня.
Якщо учасник програми лояльності не пам’ятає номер телефону з яким пов’язана картка лояльності, він може знайти дану інформацію в будь-якому чеку, в якому він використовував картку ULTRAMARKET, або звернутися в будь-який магазин мережі ULTRAMARKET на інфо-стійку, або до адміністратора магазину, із запитом знайти картку ULTRAMARKET в базі даних споживачів, за умови, якщо при отриманні картки, заявник заповнив анкету із достовірними персональними даними.
Учасник програми лояльності, протягом 30 (тридцяти) календарних днів може звернутися в магазин ULTRAMARKET на інфо-стійку, або до старшого касиру з проханням перевірити – чи не залишав він(вона) свою карту саме у цьому магазині. Якщо картка знаходиться у магазині, в який звернувся учасник програми лояльності, тоді касир перевіряє картку на персоналізацію, та активує її.
Картка, що була забута учасником на касі в магазині ULTRAMARKET, зберігається на інфо-стійкі магазину протягом 30 (тридцяти) календарних днів, після чого утилізується. Бонуси за такою Карткою списуються без можливості їх відновлення.
Термін дії бонусів
Картка учасника програми лояльності ULTRAMARKET не має обмежень по строку використання самої картки (діє до моменту припинення програми лояльності ULTRAMARKET).
Бонусу можуть бути втраченні у наступних випадках:
- Якщо протягом календарного року (наприклад, з 1 жовтня минулого року по 30 вересня поточного року) по картці учасника програми лояльності ULTRAMARKET не було здійснено жодної операції нарахування або розрахунку бонусами, то така картка прирівнюється до втраченої та блокується.
- Заблокована картка учасника програми лояльності ULTRAMARKET відключається від програми лояльності ULTRAMARKET та не може бути використана при здійсненні покупок мережі ULTRAMARKET.
- Якщо протягом одного календарного місяця власник картки не звернувся до будь-якого магазину ULTRAMARKET, залишок накопичених на заблокованій картці бонусів анулюється.
- Бонуси, які були списані по заблокованій картці відновленню не підлягають.
- Накопичені бонуси діють протягом одного календарного року.
- Бонуси нараховані по програмі УльтраСкриньки мають необмежений термін придатності, за умови, якщо картка учасника програми лояльності не заблокована.
Конфіденційність та законність
Заповнюючи анкету для участі в програмі лояльності ULTRAMARKET, яка містить персональні дані, покупець надає однозначну згоду з умовами програми лояльності ULTRAMARKET і можливістю зберігати, обробляти, використовувати персональні дані покупця і передавати їх третім особам, якщо це не суперечить Закону «Про захист персональних даних».
Отримання, обробка чи використання персональних даних учасників програми лояльності надає мережі ULTRAMARKET можливість удосконалити програму лояльності на підставі вивчення споживчого попиту, проводити різноманітні маркетингові та рекламні заходи, надавати ще більше переваг постійним учасникам програми лояльності ULTRAMARKET.
Мережа магазинів ULTRAMARKET не несе відповідальності за недостовірність зазначеної в анкеті клієнтом інформації щодо його персональних даних, а також даних, які не підтверджені підписом клієнта в анкеті.
Всі права та обов'язки сторін визначені в Законі України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297.