20 травня за адресою проспект Перемоги 67, у ЖК SAN FRANCISCO Creative House, відкрився дизайнерський супермаркет «ULTRAMARKET».
Магазин площею 2850 кв. м з власним кафе паназійської кухні відкрився в житловому комплексі по проспекту Перемоги, недалеко від станції метро Нивки.
При створенні тематичного дизайну першого магазину ULTRAMARKET використана змішана стилістика. У торговельному залі немає типових і візуально однакових відділів, всі зони відрізняються стилем, матеріалами та навіть шрифтами вивісок, але пов’язані єдиною ідеєю з акцентом на екологічність і крафт.
В оформленні використовували багато дерева, розпис на стінах, а в кожному відділі з’явилися свої арт-об’єкти. Наприклад, на вході до супермаркету гостей зустрічає величезне дерево, як символ основної ідеї екологічності продукції в відділах фермерських та органічних овочів і фруктів, фермерського м’яса й делікатесів.
Дизайн супермаркету буквально метафорично демонструє динаміку і різноманітність, яке пропонує «ULTRAMARKET» своїм гостям.
«ULTRAMARKET» — це сучасний підхід в ритейлі — відкривається там, де є найбільша необхідність, щоб повністю задовольнити потреби покупців. Також постійні покупці можуть користуватися перевагами програми лояльності з персоналізованими умовами.
«ULTRAMARKET» піклуватиметься про здоров’я покупців. Це супермаркети, які стійко асоціюються з широким асортиментом товарів, надійним виробництвом та віддзеркаленням того, що так люблять покупці.